سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رایحه افشانی با خوشبو کننده هوا در مراکز تجاری و فروشگاهی

استفاده از شیوه های نوین و جدید در جذب مشتریان یکی از راهکار های افزایش فروش مجموعه ها و فروشگاه های مختلف است. این شیوه ها از انواع تبلیغات فیزیکی و بنری در منطقه تا استفاده از تجهیزات خوشبو کننده هوا برای جلب نظر مشتریان با رایحه خوش را شامل می شود.

بر همین اساس استفاده از انواع دستگاه  های خوشبو کننده در محیط های فروشگاهی و تجاری به عنوان راهکاری موثر شناخته شده و یکی از روش های نوین در جذب مشتری و برند سازی با رایحه ها به حساب می آیند. شرکت ها و مجموعه های تجاری مختلفی از این شیوه در افزایش فروش و آگاهی مشتریان خود بهره برده اند و نتایج شگفت انگیز آن را بر فروش خود نظاره گر بوده اند. از همین رو این روش در بین مجموعه های فروشگاهی از توجه بالایی برخوردار می باشد. 

برند سازی رایحه با دستگاه خوشبو کننده هوا

زمانی که به یک محیط فروشگاهی وارد میشوید و با رایحه آشنا و دلچسبی مواجه می شوید، ذهن شما خاطرات و حالات روحی خوشی که با استشمام این رایحه تجربه کرده اید، برایتان یادآور میشود. این امر در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و برند های معتبر با استفاده از رایحه خوراکی ها یا رایحه های دلنشین دوران کودکی، نظر مشتریان را به خود جلب میکنند. افراد درچنین محیطی احساس آرامش، اطمینان و اعتماد خواهند داشت و از محصولات و خدمات آن برند به راحتی استفاده خواهند نمود. این امر باعث میشود افراد و مشتریان باز هم به این فروشگاه ها بازگردند تا از تجربه رایحه ایجاد شده با دستگاه های خوشبو کننده هوا بهره مند شوند.

دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه خوشبو کننده هوا یا رایحه افشان اتوماتیک، از جمله تجهیزات رفاهی به حساب می آید که امکان استفاده از آن در محیط های متنوع و گوناگون امکان پذیر است. لابی هتل، ورودی ساختمان های اداری و مجموعه های خدماتی، فروشگاه ها و بوتیک های لباس و حتی خوشبو سازی محیط باشگاه های ورزشی با استفاده از انواع خوشبو کننده هوا به سادگی امکان پذیر است. این دستگاه قادر است در مدت زمان کوتاهی مساحتی به بزرگی 200 متر مکعب را با رایحه مورد نظر شما پر نماید. تنوع رایحه های در نظر گرفته شده برای دستگاه خوشبو کننده هوا بالا بوده و امکان استفاده از آنها در محیط های مذهبی، تجاری، اداری، صنعتی و حتی خانگی برای کاربران فراهم می باشد.