سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت استفاده از دستگاه کف شوی مکانیزه صنعتی در نظافت کفپوش ها

نظافت مجموعه های تجاری و اداری یکی از روش های جلب مشتری و کسب رضایتمندی آنان در کسب و کار است. به همین دلیل بهره مندی از راهکار ها، روش ها و تجهیزات مناسب در اجرای بهینه فرایند نظافت در این مجموعه ها میتواند این فعالیت را در مجموعه سهولت بخشیده و هزینه های آن را به میزان زیادی کاهش داد.

کاربرد تجهیزات مکانیزه نظافت یکی از کارآمد ترین و مناسب ترین راهکار های کسب کیفیت مطلوب نظافت در مجتمع های تجاری و مجموعه های اداری است. یکی از تجهیزات مکانیزه قابل استفاده در فرایند نظافت کفپوش ها دستگاه کف شوی صنعتی است.

مزیت و برتری استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی

به کار گیری تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت علاوه بر تضمین کیفیت برتر نظافت نسبت به روش های دستی، سرعت بیشتر و هزینه پایین تری برای مجموعه به همراه خواهد داشت. به همین دلیل یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از ابزار های مکانیزه نظافت مانند دستگاه کف شوی صنعتی در صنایع و مراکز تجاری و اداری، کاهش هزینه ها و بهینه سازی کیفیت فرایند نظافت می باشد.

کاربرد انواع مختلف دستگاه کف شوی صنعتی، با توجه به ویژگی ها و امکانات متنوع در محیط های مختلف امکان پذیر بوده و کیفیت برتر نظافت سطوح و کفپوش ها را تضمین خواهد نمود.

زمین شوی

نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی با استفاده از برس چرخشی، سامانه پاشش آب و ماده شوینده و سیستم مکش آلودگی سطوح زمین را با آب تمیز شستشو داده و آلودگی ها را به مخزن آب آلوده مکش می نماید. بدین ترتیب با فراهم آوردن همزمان فرایند شستشو و خشک نمودن سطح، سرعت نظافت را افزایش خواهد داد. این امر در ارتقا ایمنی محیط تجاری برای مراجعین و مشتریان نیز تاثیر گذار بوده و لغزندگی سطح کفپوش را برطرف خواهد نمود.

 

خرید دستگاه کف شوی صنعتی میتواند مزایای بسیار دیگری نیز به همراه داشته باشد، که استفاده از آن در محیط مجموعه های تجاری و صنایع را معقول و اقتصادی میسازد.